GREETING BY NATIVE SPEAKER GRANDPA USA AMERICA - qodirsmart

Illuminating Your Digital Future

Khoirunnas Anfauhum Linnas

LightBlog

Mau bikin website? Kunjungi link berikut!

Banner IDwebhost

Minggu, 18 September 2022

GREETING BY NATIVE SPEAKER GRANDPA USA AMERICA


Assalamualaikum wr. wb. Uh good morning, good morning everyone my name is jenny martin, i am originally from the united states of america, i'm 69 years old, i am retired, and i came to indonesia in september 2017 at this point i'm on the on the student visa and as of february 2023 i will be upgraded to a retirement visa.

Uh i enjoyed working many many years in America i worked for about 45 years and different kinds of jobs like working in hospitals, schools in residential and office buildings as environmental service that's like a cleaning person who did detail cleaning for all these places and uh also the last four years in America me and someone a friend or a friend of mine we owned a little business in chesapeake virginia a nail salon.

We did like pedicures, manicures, eyebrow wax and all that and then i decided uh to look up one morning i i just wanted to retire i didn't want to work no more and and backtrack a little bit the person i'm living with right now who is my sponsor his name is vista met him back in february of 2016. 

We got to know each other as friends and eventually upgraded to him asking me to be a sponsor just be my sponsor so i agreed to it and i decided i wanted to come here.

Okay sir, say something for MI Murni Sunan Drajat Lamongan, "okay uh i'm looking forward to going to this wonderful school MI Murni yeah and i'm looking forward to uh september 29th yeah to be a part of the exhibition competition there for the students so i'm very excited about that and i will be happy and grateful to share my life with all the students from that time. Okay bye.

Okay bye-bye thank you so much. Assalamualaikum wr. wb.
.
Translation:
Assalamu'alaikum wr. wb. Uh selamat pagi, selamat pagi semuanya nama saya jenny martin, saya berasal dari amerika serikat, saya berusia 69 tahun, saya pensiun, dan saya datang ke indonesia pada september 2017 saat ini saya di pada visa pelajar dan pada Februari 2023 saya akan ditingkatkan ke visa pensiun.

Uh saya senang bekerja bertahun-tahun di Amerika saya bekerja selama sekitar 45 tahun dan berbagai jenis pekerjaan seperti bekerja di rumah sakit, sekolah di perumahan dan gedung perkantoran sebagai layanan lingkungan itu seperti petugas kebersihan yang melakukan pembersihan detail untuk semua tempat ini dan uh juga empat tahun terakhir di Amerika saya dan seseorang teman atau teman saya kami memiliki bisnis kecil di chesapeake virginia salon kuku.

Kami menyukai pedikur, manikur, wax alis dan semua itu dan kemudian saya memutuskan untuk melihat ke atas suatu pagi saya hanya ingin pensiun saya tidak ingin bekerja lagi dan mundur sedikit orang yang saya tinggali dengan benar sekarang siapa sponsor saya namanya vista bertemu dengannya kembali pada bulan februari 2016.

Kami mengenal satu sama lain sebagai teman dan akhirnya ditingkatkan menjadi dia meminta saya untuk menjadi sponsor hanya menjadi sponsor saya jadi saya setuju dan saya memutuskan saya ingin datang ke sini.

Oke pak, katakan sesuatu untuk MI Murni Sunan Drajat Lamongan, "oke eh saya menantikan untuk pergi ke sekolah yang luar biasa ini MI Murni ya dan saya menantikan eh 29 september ya untuk menjadi bagian dari kompetisi pameran di sana untuk para siswa jadi saya sangat senang tentang itu dan saya akan senang dan berterima kasih untuk berbagi hidup saya dengan semua siswa sejak saat itu Oke sampai jumpa.

Oke sampai jumpa terima kasih banyak. Assalamu'alaikum wr. wb.
.
For more our conversation, please check this video, and don forget to like, comment share and subscribe, thanks.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Salamat Datang Di website saya - Sudahkah kita berbuat baik hari ini? - Terima kasih telah berkunjung ke website qodirsmart, like, follow dan subscribe please!